BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
HOT NEWS

Selasa, 18 September 2012

My Experience Before Sitting the Final Exam!!

Final Exam!!!

2 weeks more!!!

Stress!!! *xlah stress sangat actually. haha

Minggu ni adalah last week before we have our study week then Final Exam a week after that.

Nak cakap busy xdelah busy sangat..

Just busy nak buat assignment utk Program Buku Hijau..

Dahlah aku ni ditakdirkan sebagai KETUA kumpulan 2..

Aku xtaulah macam mana nak handle assignment tu..

Tapi dgn adanya kwn2 aku di sekeliling aku (ahli kumpulan 2 lah), insyaAllah aku akan siapkan report and slide utk Program Buku Hijau tu..

Assignment Maths lagi aku belom sentoh..

Padahal due date nya ialah 21 September ni (Hari Jumaat ni)..

Minggu depan time study week ade dak2 DPT01 nak pergi MIRI..

First of all,aku plan nak join dorang..

Tapi,setelah aku memerah otak aku memikirkan pasal tu, aku refused.

Aku katakan pada diriku sendiri bahawa aku nak manfaatkan masa study week tu nanti.. (harap2 menjadilah)

Aku belom cover semua subject yg aku belajar Semester ni..

Especially Chemistry and ICT.. TITAS and Kenegaraan also..

Hujong minggu ni pulak ada Family Day utk KESPER.. and jamuan Blok pada hari Ahadnya..

Busykan aku??? Busylah sangat.. haha


Wahai pembaca post ini,tolonglah doakan aku supaya aku dapat jawab soalan FINAL EXAM dengan tenang and dapat flying colors results!!! Amin Ya Rabbil Alamin!!

0 comments:

Catat Ulasan