BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
HOT NEWS

Sabtu, 7 Januari 2012

The Event Last Night...

4:12 p.m.,Sai call aku suroh aku turun kerja..
Aku apa gik.. on jaklah..
Berkemas2 then turun kerja..
Sampe jak hotel,aku terus naik lift ke tingkat 4..
Bukak jak lift kat tingkat 4,terpampang muka 2 orang yg amat familiar bagi aku iaitu Abg Bolhan n Lan..
Cdak 2 naik ke tingkat atas meanwhile aku pergi ke staff room..
Sampai staaf room,letak jak beg then kuar terus..
Baruk jak mok kuar dari sia,terserempak ngn Aisha n Ally..
Cdak mok pergi makan n apa nok beznya,Aisha berik aku 2 igek kupon makan free..
Aku suroh cdak makan lok makan sementara aku pergi tingkat 11 mok ambik vest n bowtie..
Lepas ya,aku pergi ke tingkat 4 and sign in lok..
Pas ya,pergi ke tingkat 3 utk minum lok ngn cdak Aisha tek..
Kakya,Aishah n Sai dtg.. Apa gik.. Aku minum ngn cdaklah..
Lepas minum2 n crita2,aku pergi ke tingkat 5 and start kerja..
6:30 p.m.,the event was started..
Sin Yang punya event.
Handlelah aku n friends event ya dgn cermat sekali..
Tapi apa yg x bestnya,ada 3 org mamat ni,sama kerja with kami tapi x sama kepala..
Kami baik2 ngn mereka,mereka just buat endah x endah je...
Aku x kesah sbb aku kan pro...hehe
Dah nak sampai habis event tu,Abg Bolhan berikan kertas feedback kpd stiap meja..
Xlama lepas tu,kita org kutiplah kertas tu..
4 meja yg kat bahagian kami bertiga komen memang ok..
tapi part lain tu,komen,terok betol..
ketara sgt yg mereka tu dtg bukan nak tolong..
kalau mereka masok banquet tu,x sampai seminit pun dah mereka keluar balik..
Terpaksa aku,Aisah and Ally yg handle meja mereka..
Habis event,baliklah kita orang..




-THE END-

0 comments:

Catat Ulasan