BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
HOT NEWS

Sabtu, 31 Disember 2011

NEW EXPERIENCE!!! HAPPY!!!

31/12/2011 
Hari yang paling bermakna dalam hidupku!!!
Nak tahu kenapa???
First time in my life aku celebrate new year dekat hotel..
Bukannya aku stay dekat hotel tu..
Actually aku part-time kat situ je... Jadi waiter je.. hehe..
Dari pukul 3 p.m. sampai 12:30 p.m.
Letih giler siot!! Tapi happy!!
Time sampai kat hotel tu mestilah nervous..
Tapi baru je setengah jam kat sana terus hilang nervous tu..
Pergi ke tingkat 4 hotel tu and start kerja..
Briefing jap oleh ketua then pergi minum setengah jam..
Then sambung kerja balik..
Pukul 6:15 the event was started..
Mulalah aku jadi busy..
Aku kerja dengan Aishah n sorng lagi..
Memang bestlah!!! 
Cuma yang xbestnya banyak sangat orang yang mabuk..
Biasalah.. non-Muslim lah dikatakan..
Event tu sebenarnya majlis perkahwinan antara seorang Mat Saleh (Keith) and Regina(Ibanese)
Best tu.. Apa yang paling best nya ialah,seorang tu yang memikat hatiku kepada dirinya..
Tapi,dia x tahu yanng aku minat kat dia..
Tepat pukul 12 tengah malam,start lah the bunga api..
Tapi sekejap je.. Maybe banyak bunga api yang telah diseludup ke luar negara..
Then,prepare nak balik.. sebelum balik,sempat lagi tu kami ambil gambar with Nazatul and bf die..
Cun gilerlah mereka tu.. Memang secocok..


-THE END-

0 comments:

Catat Ulasan